دوربین مدار بستهدوربین مدار بسته گردان

مدیرکل

مدیرکل

15 سخن برگزیده از 15 کار آفرین بزرگ تاریخ (قسمت دوم)

15 سخن برگزیده از 15 کار آفرین بزرگ تاریخ (قسمت دوم)

در مقاله قبلی با سخنان 7 نفر از بزرگترین کار آفرینان تاریخ آشنا شدیم در این مقاله نیز 8 سخن ارزشمند دیگر از 8 کار آفرین برتر دنیا برای شما آورده شده است.
قطعا شما به صرف خواندن این جملات تبدیل به یک کار آفرین موفق یا یک میلیونر نمی شوید ولی این سخنان ممکن است بتواند دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد و زمینه ساز موفقیت های آینده شما گردد.

این سخنان چکیده تجربه موفق ترین افراد تاریخ است آنها را از دست ندهید :

10 طرز تفکری که به شما کمک می کند تبدیل به یک کار آفرین شوید

اگر از افراد بخواهید که خصوصیات یک کار افرین موفق را برای شما بیان کنند اغلب آنها تعریفی شبیه به این به شما خواهند داد: کارآفرینان و صاحبان کسب و کار آدم های خاص و متفاوتی هستند. آنها دارای نبوغ و استعداد ذاتی هستند، چیزی که در ما وجود ندارد.
اینها غالب ترین تفکراتی است که افراد زمانی که درباره کار آفرینان فکر می کنند در ذهنشان نقش می بندد. ولی بر خلاف آنچه اغلب افراد فکر می کنند یک صاحب کسب و کار موفق، کار آفرین به دنیا نمی آید. او برای رسیدن به این جایگاهی که دارد یاد گرفته، تلاش کرده و مهم تر از همه سعی کرده است متفاوت از دیگران فکر کند. یک مثل معروف وجود دارد که می گوید “اگر همان کاری را بکنی که تا به حال انجام داده ای همان نتیجه ای را خواهی گرفت که تا به حال گرفته ای” پس اگر می خواهید آینده متفاوتی برای خود بسازید باید متفاوت فکر و البته عمل کنید.

در ادامه 10 نگرش و تفکری که به شما کمک می کند تا تبدیل به یک کار آفرین موفق شوید، آورده شده است حتما برای خواندن آن زمان بگذارید :

15 سخن برگزيده از كارآفرينان برتر تاريخ

آنچه اینجا آورده شده است، برگزیده ای از سخنان بزرگترین کار آفرینان تاریخ بشر است. هر یک از این افراد تحولی اساسی در زندگی ما ایجاد کرده اند و امروزه به واسطه ابداع و اختراعشان هزاران نفر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مشغول به کار هستند.
قطعا شما به صرف خواندن این جملات تبدیل به یک کار آفرین موفق یا یک میلیونر نمی شوید ولی این سخنان ممکن است بتواند دیدگاه شما را نسبت به زندگی تغییر دهد و زمینه ساز موفقیت های آینده شما گردد.

این سخنان چکیده تجربه موفق ترین افراد تاریخ است که در قالب دو مقاله ارائه می شود آنها را از دست ندهید :

مقاله ای کاربردی برای افزایش فروش و بازاریابی

کسب وکارهای خسته، کارگران روز مزد

یک نگاه اشتباه مسبب آن شده است که اغلب کسب و کارها در ایران به این گونه کار کنند:
تبلیغ کنند، بفروشند و دوباره این دور خسته کننده شیوه روز مزد مآبانه را در کسب و کار خود تکرار کنند
جالب است که تحقیقات نشان می دهد که سود شرکت ها از مشتریان در سال دوم فروش به ایشان اتفاق می افتد چرا که سود سال اول صرفه هزینه های مختلف برای جذب مشتری می گردد.
کجای ماجرا لنگ است؟ چه چیزی دیده نشده است؟ آیا ما باید به سان کارگران روز مزد فقط زمانی بفروشیم که تبلیغ می کنیم؟